beroende??

Det är lite kul att varje gång man tar lite paus från pluggandet.. som händer typ en gång i timmen... så hamnar man vid datorn. Jag tror ärligt att jag är blogg- och facebookberoende. Det är liksom ett måste att var gång man sätter sig vid datorn, så måste man kolla om nåt hänt på facebook och läsa de senaste skrivna bloggarna... Fast lite avkoppling behöver man. Iallafall mina fingrar behöver det...
Håller på att skriva alla anteckningar på små lappar nu.. vilket är ett av mina inlärningssätt: Läsa högt för mig själv och skriva om anteckningarna... Men upprepningar är bra =) fast ganska så tråkigt! Och inte minst gör det ont i fingrarna efter ett tag när man skrivit ner typ tjugo sidor anteckningar... eller som jag räknat ut nu, 54 små lappar i typ A6/A7 format...

Men nu ska jag ha lunch och sen återgå till Tentaplugget!


Idag är det förresten 1år och två dagar sen mormor dog. =(
(Har helt och hållet glömt bort det i mitt tentaplugg.)
Saknar dig!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0