biljetten bokad

Ok, nu har jag bokat tågbiljett hem. Tog ett enfaldigt beslut om att jag tar 17:03 tåget hem idag, orkar nämligen inte vara hemma alldeles för sent och speciellt inte behöva ta bussen hem, så nu hoppas jag på att nån i familjen vill ta en runda in till stan och hämta mig vid fem över åtta tiden ikväll, då jag ska vara i kristianstad. Får väl ringa hem sen om nån timme när jag vet att pappsen har kommit hem och meddela när jag kommer.

Men nu tänkte jag ta en runda ner på stan, är dock tokpank, så nåt shoppande lär det inte bli.. Men det är ju inte förbjudet att kolla lite. ;) Känner att jag är värd det efter dagens prestation. =)

So long!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0