Boomerang here we come

Om några timmar åker jag och carro till vässarö på läger, eller ja, idag åker vi till alvesta för att hämta upp kerstin och sen vidare till jönköping för att sova hos jimmy inatt innan vi alla åker vidare mot norrköping, södertälje och slutligen vässarö imorgon. Himla runda, men kul ska det bli! =) Har packat typ hela eftermiddagen. Som vanligt har jag säerligen alldeles för mycket med, men jag kan verkligen inte låta bli att ta med det jag har packat ner nu, det kommer behövas, iallafall med största sannolikhet, även om jag så ska behöva byta kläder två gånger om dan för att anvämnda allt :P.
Ne, okej, så mycket har jag inte med mig. Men som vanligt är det nog lite för mycket. Men min tanke är att det är bättre att ha för mycket med sig än för lite. ;)

Ska återgå till våra gäster nu och sen gå upp en runda till madde och lämna lite lägenhetsnycklar innan carro kommer och det är dags för mat innan vi åker. Ja, tiden går snabbt, det är bara att konstatera!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0