dagens..

Dagens lista 

Kläder:
mysbyxor, vitt linne och gul topp
Smink: nada
Frisyr: utsläppt
Läsning: professionellt inköp och anteckningar om detsamma
Låt: Ingen än så länge
Mat: yoggie, flingor och juice till frukost, sen får vi se vad kylskåpet erbjuder till lunch
Vill ha: en bil (inte för jag vet vad jag skulle ha för nytta av den idag, men ändå)
Favorit: OS
Köp: Inget, och inget lär det bli
Humör: typiskt förkylningshumör, lätt irriterad och svårt att koncentrera sig
Göromål: Tentaplugga och kolla på OS
Borde: Plugga ännu mer och beställa böcker till statistikkursen och nationalekonomi-mikrokursen
Längtan:
Klockan 12:00 på torsdag, när jag skrivit klart tentan. =)
Beroende: Godis!
Roligaste: bra fråga??
Tråkigaste: tentaplugga och att va förkyld

Hmm... snacka om tradig dag.. Ajja, så e det. Nu ska jag återgå till att plugga inköp me OS på i bakgrunden. :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0