dyra böcker eller dyra böcker..

Har nyss gjort det som är värst för varje ny terminsstart... Beställt böcker till höstens kurser.... Jisses vad dyrt det blev!

I vilket fall.. det roligaste när man ska beställa böcker är att sitta och jämföra priser.. Eller inte. Men det lönar sig iallafall.. Mer än väl!

Såhär blev det när jag jämförde priser idag..



Antar att ni kan gissa ganska lätt vart jag valde att beställa mina böcker ifrån denna gången. =)
Kan ju dessutom tillägga att då har jag inte beställt den dyraste boken än.. i internationell ekonomi. Den kostar nåt runt 600 kr. =S Men som tur är börjar inte den kursen förrän i slutet av november, början av december.. Så kan som tur är vänta med att beställa den ett tag till..

Det roliga är hur regeringen egentligen tänkt att man ska klara sig ekonomisk när man har både hyra, böcker, studentavgift att betala med första omgången studiebidrag som kommer i början av september.. Med bara de tre kostnaderna är jag uppe i 5820 kr, studiebidraget och lånet är på sådär 7400 kr.. Kan ju bara tacka för att jag har bostadsbidrag me.. Och att jag får lön för sommaren denna månaden me.. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0