förkyld.. :(

Asså nu är jag verkligen genomförkyld, hela gårdagskvällen satt jag och snörvlade och försökte andas genom näsan... vilket inte gick så bra. (och jag hatar när jag inte kan andas som vanligt, det är galet jobbigt) Sen när jag väl blev väckt imorse av att zarah ringde på mobilen, var min förkylning ännu värre. Men inte värre än att jag kunde hoppa in och jobba ändå. Dock var den första kommentaren av lars när jag kom till jobbet och började prata "har du oxå blivit förkyld?". Så det märktes ju mer än väl. Ska dock försöka undvika att bli mer förkyld nu. Blir så jobbigt att jobba och plugga då, och det är typ det jag ska göra nu den närmaste veckan. Jobbar imorgon och på lördag me, sen ska det pluggas järnet. Har min tenta i inköp på torsdag och den ska jag fixa. Räcker ju att jag har två av de mest krävande kurserna att läsa i höst ändå. =)

Men innan jag börjar plugga för dagen så ska jag ha lunch. Så dags att leta igenom kylen och frysen efter nåt ätbart som är gott!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0