förkylning mitt i allt

Som vanligt undgick jag inte att bli förkyld när jag varit iväg på läger. Redan i söndagskväll började det göra ont i halsen och det gjorde det igår me plus att jag fått lätt hosta, och idag efter min cykelfärd till jobbet så började näsan rinna me. Plus att jag har börjat få huvudvärk. Inte bra alls! Det fattas bara att jag ska tappa rösten me, sen blir det hemskt att jobba och tokjobbigt att plugga. Illa, illa! Men ska kurerar mig så gott jag kan innan dess.. Är väldigt opassande att bli sjuk nu nämligen. =( Efter tentan går det bra men innan dess är det riktigt dumt! Då är det jobb och plugg omvartannat i en och en halv vecka till.

Efter jobbet idag blev det tentaplugg, med sällskap OS på tv. Attans synd att Stefan Holm inte fick medalj i höjdhopp. Känns ju som att sveriges enda guldhopp som var kvar försvann där. Bad, bad! Men tyvärr är det nog så att sveriges friidrottshopp börjar förvinna. Är ju trots allt där vi varit starkast innan, men nu är det nog en mellanperiod. Inga större framgångar precis och många som är på väg upp men inte har kommit tillräckligt långt ännu. =(


En bild på dagens plugg outfit får avsluta inlägget.

 
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0