fredag

Denna dagen har faktiskt blivit mycket bra! Trots att jag inte har gjort mycket mer än pluggat, kollat på OS och varit en runda på Hanöhallen och handlat me mamma och pappa. En ganska lagom dag och me pluggandet har det gått bra. Har skrivit anteckningar om fem kapitel av tio, det är rätt så bra faktiskt! Och imorgon ska jag ta mig igenom resterande fyra. Det är planen iallafall. Borde gå även om jag både ska jobba plus att det är lördag. =)

IKEA-katalogen kom idag me btw. Det är verkligen en av sensommarens höjdpunkt. Den och när alla klädkataloger kommer. Sen är alla tradiga och regniga dagar (söndagar framför allt) räddade! =) Är bara att hoppas att den ligger i mitt postfack i kalmar när jag kommer upp me. Man vet ju aldrig när man har tillfällig adressändring. Men det lär jag väl se. =)

Nu ska jag återgå till att kolla på jönssonligan, sen ska jag sova efter det. Jobb imorgon bitti igen!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0