fundering

Ibland undrar jag vad man får alla tv-programsidéer ifrån. Såg på fyran innan ikväll och därmed dukumentären Malou möter... Den var mycket bra, intressant och berörde verkligen. Men programmet som började efteråt var ju bara så hemskt. Okej, nu såg jag inte mer än bara precis början men det räckte också! Hur kan man bara få för sig att lägga ett program som heter, Hjälp, jag kan inte sluta fisa! direkt efter en dokumentär... Snacka om kontrast! Jag blev så arg så att jag bytte kanal direkt...
Till och med utan att fråga resten av familjen dessutom. De fick helt enkelt bara acceptera bytet! Dock blev det filmen Saved på trean istället, och den kan man ju oxå fråga sig om. Snacka om hallelujah och kristet i lite överflöd.

Som sagt var får man alla idéer ifrån??
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0