huvudvärk, klipptid och pocahontas

Blev lite sen sänggång inatt, 01:30 var klockan när jag la mig i sängen.. oops.. Men sov istället till halv elva idag.. så skönt! Dock vaknade jag med huvudvärk, så det var mindre bra.. Men tog en bamyl koffein innan, så hoppas att den hjälper snart.

Annars har jag än så länge ägnat dagen åt att läsa igenom bloggar, gillar btw http://www.bloglines.com/sub, är verkligen ett av det enklaste sätten att bli uppdaterad om vad som just är uppdaterat! :P
Sen har jag även ringt till frissan och bokat klipptid.. så på onsdag nästa vecka ska jag klippa bort de slitna topparna och fräscha upp håret lite.. sen får det nog bli en slingning nästa gång det är tid för klippning.. =) Har inte riktigt råd med det just nu, så fram till dess får det bli toppklippning. =)

Men nu ska jag kolla på pocahontas, en av mina absoluta favorit disneyfilmer som jag inte sett på hur länge som helst, så tyckte den passade bra idag.. =)


(Ps: vad tycks om min nya header?!?!)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0