IKEA mitt i allt

När jag vaknade imorse var tanken att dagen skulle ägnas åt plugg och kanske nån promenad. Men när jag kom upp och ut i köket hade det impulsivts bestämts att vi skulle åka till IKEA. Så efter lite frukost i magen och efter att jag hjälp pappa sätta ihop och sätta på lasthållarna på bilen (som han aldrig använt sedan de köptes för ett år sedan), bar det av till älmhult och IKEA. Väl hemma igen för en timme sen hade vi med oss två billy bokhyllor (som familjen har pratat om att köpa sedan ett år tillbaka (äntligen blev det av!)). Och en massa småsaker, bland annat  badrumsmatta, bordstabletter, presentpapper, cd-fodral och nytt skohorn (jag lyckades bryta det gamla igår morse.. oops). Hittade även en del småsaker som jag behöver, men det får köpas på IKEA kalmar när jag flyttar upp igenom om två veckor. Känns lite onödigt att köpa sånt nu och sen köra med det 30 mil, när jag kan köpa det på IKEA kalmar istället och bara köra det några kilometer. =)

Var även en del andra som kommit på tanken att åka till IKEA, så där ver en hel del folk och även några som man kände. De mest otippade men roligaste att träffa på var Pär och Vinge. Otippat men kul! =)

Nu ska jag ställa mig i köket istället och hjälpa till och förbereda kvällens mat, Tacos! mmm, gott!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0