kalmar

Sitter i kalmar nu och har nyss sett på Singelmammor, det är ett ganska så bra program faktiskt. =)
Resan till kalmar gick jättebra... för en gångs skull. Brukar alltid vara nån försening nånstans, men inget strul alls idag.. skönt! 

Väl hemma i lägenheten blev det till att packa upp lite lätt och sen skriva handellista. Sedan skulle jag då cykla till Maxi. Men när jag kom ner på gåredn hittade jag inte min cykel.. :S Hoppas att det är maggie som har lånat den eller nåt sånt. Annars är det lite jobbigt. Så det fick bli en promenad till maxi istället. Var bara lite tungt att gå hem med två fulla kassar.. Men hem kom jag och får väl se det som så att jag fick lite styrketräning istället! :P
 
Pluggat har det blivit en del idag me, fast inte så mycket som jag nog skulle behövt. Men satt och höll på att somna på tåget när jag att och pluggade där. Så övergav pluggandet när jag hade en timme kvar. Kändes som att jag ändå inte kom ihåg vad det var jag hade läst. Men imorgon ska det bli plugg! Tänkte sätta mig på bibblan så att jag får ordentligt mycket gjort. Så när jag gått upp och fått frukost i mig, så blir det till att gå till bibblan. Skönt att man bara har ett kvarter dit typ!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0