Kvällen

Följ min blogg med bloggkoll


Tågresan hem gick underbart bra... Är så skönt när allt går som det ska utan strul. Blev sedan hämtad inne i stan av familjen. Gött! Att ta bussen funkar iofs oxå.. men när man har åkt tåg i tre timmar är man ju inte så sugen på att sätta sig på en buss i 25 minuter sen.. Don´t think so.. Så att bli hämtad är ju hur skönt som helst!

Imorgon blir det sovmorgon! Behövde inte jobba.. är totalt tre (3!) gäster på vandrarhemmet inatt så Lars ansåg att han själv kunde ta städningen av de två rummen imorgon.. Å det kan jag ju hålla med om.. =) Så jag är ledig! Tror det får bli en riktigt slapp dag me lite film och slappande i soffan bara och kanske läsa lite i en bok me.. Sånt som man inte har tid me så ofta sen när väl kurserna är igång från och med måndag.

Nu ska jag fortsätta kolla på en av mina favoritfilmer; Cocktail som går på 5:an just nu.. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0