lördagen

Idag har jag...
Jobbat 7:15-11:30
Varit i stan me mamma och pappa och letat skor till mamma. (Jag vill oxå ha nya! Fast har iofs varken råd och behov av några nya just nu..)
Pluggat


Och ja nu är det kväll och jag sitter här. Resten av kvällen blir nog spenderandes framför tv:n me familjen. Förkylning och plugg tar på krafterna, även fast om nån skulle få för sig att dra in mig till stan nu så skulle jag nog inte neka! Är galet sugen på att festa och gå ut! Toklänge sen sist! Men en helg hemma me familjen är skönt det me. Speciellt me tanke på att det regnat typ hela dan. Man blir ju inte precis så mycket piggare då.. Bara mer shoppingsugen! :P haha! Snacka om att jag vill shoppa höstkläder nu! Gärna en hel ny garderob! Fast då måste jag nog ta en rantafaj i mina garderober och lådor först. Där är typ så proppfullt det kan va.. Illa!

Men nu ska jag nog hoppa ut till soffan och familjen istället.. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0