Mamma Mia

... var bara så underbar! Mycket humor och mycket musik o ja allt var bara så bra med den. Faktiskt den bästa filmen jag sett på länge.... Ja, den var till och med bättre än SATC, och den var bra! Fast är lite svårt att jämföra dem, de är ju ganska olika om man säger så.
Mamma Mia är iallafall en sådan film som jag kommer kunna se många gånger om. Som alltid me musikalfilmer. =)

Idag har det blivit jobb fram till kvart över elva.Sen blev det hem och slänga sig i duschen, för usch vad varmt det var på jobbet idag. Rena åskvärmen ju! Lite tokigt, var ingen sol i sikte imorse men ändå 18 grader när jag skulle cykla till jobbet klockan sju. Spännande väder det här!

Nu ska jag nog ägna lite tid till att plugga. Måste komma igång me tentaplugget nu...även om det inte är allt för lockande.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0