Over and out

... ja iallafall för nån vecka framöver..

om nån inte hänger med så är det tentan jag pratar om. Nu är den skriven och avklarad, iallafall för denna gången. Tog två timmar och en kvart, sen lämnade jag in och gick.. och då var jag sista person som gick för den tentan jag skrev. Första gick vid tjugo över nio typ.. förstår inte hur man kan vara så snabb. Men, men! Nu återstår det som sagt att se om jag klarat tentan.. Men det lär jag få veta om tidigast två veckor.. =(

Självklart hade jag oturen att lagom till att jag var klar me tentan började jag hosta igen.. jag som varit fri från hostan i sådär fyra dar.. jobbigt värre.. Men får väl fortsätta på lite hostmedicin och hoppas att min hosta försvinner igen.. =(

Nä, kanske dags att kolla upp tågen till åhus nu.. Åker ju antagligen hem ikväll, så bäst att ha koll på tågen då. :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0