pluggdiciplin...

skulle jag behöva just nu.. ganska så mycket!

Är helt omotiverad för att sätta mig och plugga för tillfället och när pappa kom hem för en och en halv timme sen påpekade han att jag måste sätta igång och plugga nu.. Men det har ju inte gått så bra ändå. Visst, har suttit och kollat igenom anteckningarna i en halvtimme eller nåt. Men det är absolut inte tillräckligt mycket för att vara tentaplugg till en tenta som är om en vecka! Inte för att vara mig iallafall! Men från och med imorgon efter att jag har jobbat, så ska jag plugga 100% och måndag till onsdag ska jag plugga minst 110%. Frågan är bara när jag ska åka upp till kalmar. Är ledig måndag och tisdag nu me sen jag har bytt bort mina jobbtider, så egentligen skulle jag kunna åka upp redan på söndag. Fast tror det får bli måndag eftermiddag stället. Så har jag två heldagar i Kalmar att plugga till tentan utan att ha nån annan i närheten som stör en.

Men nog om plugg. Nu ska jag hoppa in i duschen (undra varför man säger "hoppa in i duschen" btw, för det gör man ju inte...ajja, bara en fundering), sen ikväll blir det middagsdejt me carro! Antagligen sista gången vi träffas innan hon åker upp till uddevalla igen. Sen vet man inte när vi lyckas ses igen... är ju inte så ofta som vi lyckas åka ner samma helg precis. Blir ju så när man pluggar på olika håll. Men vänskapen finns ju där än då. Som tur är! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0