så kan det bli

Idag skulle jag göra detta...
  • gå upp vid åtta för att ringa vårdcentralen och få en tid för min fot/mage
  • tvätta
  • plugga

och såhär har det blivit än så länge...
  • vaknade vid tolv
  • tvättat
  • kollat på OS

Hmm... gick ju sådär me mina planer. Men om jag inte jobbar imorgon (vilket jag får reda på av lars ikväll) så ska jag ringa vårdcentralen imorgon bitti istället. Måste börja undersöka min fot och mage NU!

Sen angående pluggande så är dagen faktiskt inte slut än.. även om det inte är så stor chans att jag kommer igång och plugga nu när nästan hela familjen har kommit hem för dagen. Får nog blir plugg hela dagen imorgon istället och resten av veckan me. E ju snart tenta!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0