slappekväll


Har nyss haft en riktigt skön kväll utan plugg och me en bra och rolig film på tv och innan dess bakade jag en kladdkaka. =)
Kände att jag inte orkade plugga och att jag mer behövde en slapp kväll. Vet nämligen me mig att imorgonkväll blri det tvärt om. Då blir det plugg hela dan och hela kvällen.. =) Så en rolig tjejfilm var passande värre nu ikväll. Såg på En prinsessas dagbok, den är bara så rolig och bra! Och nu blir det två Sex and the city avsnitt innan jag ska sova. Är verkligen ett av de bästa avslut man kan få på en dag. Så härlig att krypa ner i sängen och kolla på lite SATC innan sovtime. =)

SATC - Finns det nån bättre serie...
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0