the plans

Eftersom snart halva veckan har gått (ja, jag sa snart..) så tänkte jag skriva ner veckans lilla lista me händelser och att göra.

Måndag: Jobba, långpromenad me madde
Tisdag: Jobba
Onsdag: Österlenutflykt me familjen - tomelilla, ystad och kåseberga ska besökas (och kanske även en runda inom s-hamn och farmor o farfar)
Torsdag: Jobba, packa, apoteket bör oxå få sig ett besök
Fredag: Packa, släktbesök me visning på V&S nya anläggning, åka till jimmy i jkpg på kvällen
Lördag: Åka från jkpg till vässarö me stopp inom södertälje för att hämta upp jonaz o bibi.
Söndag: Läger, boomerang

Och sedan då Veckans bör göra: är att PLUGGA till tentan och besöka läkare för magen o foten (dock galet svårt att få tid när man inte kan ringa på morgonen på grund av jobb)

Nästa vecka blir det läger för hela slanten, med resa hem igen på söndags eftermiddagen o kvällen.


Nu ska jag dock sätta mig i soffan me resten av familjen och kolla på Allsång på skansen.. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0