underbar kväll igår

Gårdagskvällen var helt underbart bra! Middag me carro på Åmund. Var god mat och trevligt sällskap och mycket bra tjejsnack, som behövs lite då och då när man har många tankar och funderingar och förvirringen är som störst. Vi kom fram till en hel massa bra, och jag vet lite bättre nu om mina bekymmer och carro vet lite bättre nu om sina. Så bra det kan bli!

Efter den goda middagen på Åmund blev vi sugna på glass, så tänkte gå och ta en glass på glassbåten eller pråmen. Men båda ställena hade stängt. Ehh, visst att kanske skolorna har börjat och de svenska semestrarna tagit slut, men sommaren är väl inte slut än?.. eller är den det?  Så vi tog en runda bort till tre toppar och kanta. Men inget var öppet där heller. Snacka om Åhus i ett nötskal!! (allt dör när sommaren slutar och turisterna börjar försvinna) Så det blev ett snabbt funderande då jag kom på att vi hade glass och glassstrutar hemma, så blev istället hem till mig för att äta glass. Gott det me =). Fick även se carros klänning som hon har sytt till ett bröllop i helgen. Den var jättefin!.. som vanligt! Kan ju säga att jag tror jag vet vem som ska få sy min bröllopsklänning, när jag väl ska ha en nån gång i framtiden. =P
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0