spindlar...

Alltså nu har jag haft två spindlar i min lägenhet på två dar... Här som typ aldrig brukar vara spindlar.. mysko, mysko. Är ju inte precis så jätte frälst i spindlar heller.. så den jag hade här i går som var ganska stor och satt på mitt överkast blev dammsugad upp och den jag såg idag satt på väggen ovanför skrivborden så den blev lätt dödad me flygsmällaren.. Sorry Sorry, men spindlar är ju inte riktigt min grej.

Pluggandet till tentan imorn går ju sådär.. börjar få lite smått ångest nu. Men det fixar sig nog.. Som sagt kvällen kommer ägnas åt plugg och åter plugg och sedan klockan tolv imorn ska jag inte tänka på inköp förrän jag får redan på tentan.. =S

Dock har jag ett annat bekymmer... Om hur jag ska göra imorgon kväll, för får jag reda på imorgonkväll att jag jobbar på fredag så måste jag åka tåget hem 19:06. Och tidigast jag kan få reda på om jag ska jobba är vid halv sjutiden.. =S I annat fall är frågan om jag ska stanna i kalmar eller åka och hälsa på J. Men kom på för en liten stund sen att det är ganska dumt att ta tåget 19:06 om jag ska jobba på morgonen efter. Är ju inte hemma förrän vid 22:15 tidigast, om jag har tur, och så ska jag upp vid 06:00.. Hmm.. iofs kan jag sova efter jag har jobbat, men ändå.. kan ju kanske vara en idé att ta ett tidigare tåg, men då måste jag åka innan jag får veta om jag ska jobba eller inte. Vilket innebär att om jag inte jobbar så har jag åkt hem två dar tidigare i onödan, som jag lika gärna kan spendera här uppe i kalmar eller någon annanstans. Får nog fundera lite på det.

Nu ska jag iallafall laga mig lite mat. Falukorv och makaroner blir det till middag ikväll..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0