utflykt

Vaknade vid nio imorse av att pappa kom hem från jobbet och brossan var i full gång med att spela keyboard... visst jag älskar min familj, men att gå upp innan nio en söndag när man inte behöver jobba tar emot. Dock kunde jag inte somna om, så gick upp och hade min första hela söndagsfrukost me familjen på hela sommaren.. annars har jag de få söndagar jag inte jobbat och varit hemma, vaknat när resten av familjen ätit frukost.

Samtidigt bestämdes dagens utflyktsmål. Fint väder + sommarens sista dag (ok, augustis sista dag) är ju bara lika med utflykt! Och dagens mål blev Hanö. Har pratat om att åka dit hela sommaren, då jag kom på att vi bor inte allt för långt ifrån Hanö och har ändå aldrig varit där (förutom pappa i jobbärende nån gång). Så idag blev det äntligen av! Var skönt och härlig att sitta på båten ut till Hanö och ännu skönare att spendera några timmar där. Blev en hel del gående för att se ön, så väl i bilen på vägen hem igen somnade jag gott. Händer ju nästan aldrig, eftersom jag har lite skräck för att sova i bilar. Men skönt var det iallafall =). Fattar inte att en timmes promenerande över ön (okej, är inte den plattaste ön precis, men ändå) tar så mycket energi.. Jag måste verkligen komma igång med min träning igen när jag väl är tillbaks i kalmar. 

Kameran var även med, vilket den var igår me.. så bidrar med lite bilder. ;)

Silladan i Simrishamn

Brossan och mamma

Mamma och jag på restaurangen

och pappa och brossan



Lite skönt sittande och glassätande i sommarvädret!


HANÖ

Hanös fyr

Otrolig utsikt!

Jag :)

Brossan, mamma och pappa beundrar utsikten och ön!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0