tvserier

Sitter nu framför tv:n, helt själv och kollar på Tyst Vittne. Spännande värre, även om jag inte kan påstå att det är min favorit serie. En som däremot är en favorit är Bones men dessvärre lyckades jag missa det ikväll.. igen! Har bara sett ett avsnitt sen säsongsstarten. Illa, illa! Fast så är sommaren den tid på året då jag ser som minst på tv. Och att försöka följa en serie är näst intill omöjligt! Det enda som absolut inte går att missa på sommaren är Morden i Midsomer. Bästa serien, ever! =)

Tidigare ikväll har det även blivit lite fixande inför imorgon. Eller så mycket fixande har det inte blivit.. mest gjort sånt som jag lovat att fixa innan jag flyttar upp till kalmar igen. Så bäst att börja beta av listan lite.. ;) Men har även bytt ut all min musik på MP3:n.. Kände det var på tiden. Den började bli lite tradig att lyssna på nu. Speciellt me tanke på att jag haft större delen av musik hela våren, var dag när jag tränat och varje gång jag rest åt nåt håll. Så lite ny musik inför hösten är ju inte fel. =P

Imorgon blir det upp vid nio för att packa och därefter plugga, sen vid tretiden blir det till att åka in till stan och sedan vidare mot kalmar. Med tre timmars tågresa där det ska pluggas! Sedan är det fullt plugg i två dar innan tentan.. snacka om händelserikt liv.. not! hehe. Fast kan iofs hända en del ändå. Planerna är iallafall att plugga på bibblan på tisdag och kanske onsdag me. Är störst chans jag får mest gjort där. När man är hemma blir man lätt störd av annat och börjar diska eller städa eller nåt sånt som just då är roligare än att plugga. =)


Har jag tid över imorgon så kanske jag sätter ihop denna hylla me, den är nämligen av de två bokhyllorna vi köpte på IKEA idag och den ska få pryda "mitt rum" i fortsättningen. Kommer passa så bra in där. Köpte även en vanlig i björkfaner som tillsammans med min nuvarande som även den är i björkfaner ska hamna i gästrummet och få byta ut de två gamla bokhandelshyllorna som står där. Jag gillar iofs de gamla me, men mamma och pappa tycker det är dags för nya och det kan jag hålla med om till viss del. =)

Nehe, nu var tyst vittne slut, så är kanske dags att sova nu.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0