sleeping time och solnedgång..

Ska snart sova.. hur jag nu ska lyckas med det när jag inte gått och lagt mig i vettig tid nån dag denna veckan... eller jo i onsdagskväll gick jag och la mig vid elva.. men sen kunde jag ju ändå inte somna och sova.. Men ikväll hoppas jag att jag gör det.. imorgon blir det nämligen upp vid halv nio tiden för sen bär det av till Simrishamn, farmor och farfar och sillens dag. Hur kan man bara få för sig att ha en sådan dag?? Ajja, är nog bra och trevligt det me. Hoppas där finns nåt annat att äta än sill i alla fall, för då lär jag ju inte få så mycket mat i mig. Sill har aldrig varit min favorit, om den så är stek eller inlagd eller i vilka fler skick den kan vara så är det inte i min smak. :S

Var en runda inne i stan innan ikväll för att hämta brossan me, och på väg in till stan så var det så sjukt fin solnedgångshimmel.. När man tittade ut över hammarsjön var hela horisonten alldels röd. Snacka om fin sensommarhimmel! Önskade bara att jag hade haft kameran med och kunnat fota..
Självklart fick jag ju bara för det massa minnen av sommarens kvällar. Himlen på boomerang var ju inte helt fel på avslutningen till exempel. Hade regnat tidigare på kvällen och sen blev det en regnbåge som gjorde hela himlen helt röd när solen skulle gå ner.  Vackert, vackert!


Men istället för en bild på en solnedgång avslutar jag dagen med en bild på mig och carro utanför tourning tourso i ett blåsigt malmö. Ganska okej den me..




Nehe, dags för sängen nu..
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0