dejtingssajt

Snacka om att jag varit aktiv i köket idag.. Först blev det hemmalagad pizza till lunch, gjord av mig, och sen blev det vinbärspaj till fika, som också jag gjorde. =) Och innan dess blev det ju jobb mellan kvart över sju och tolv. Där jag till och med fick fixa ett stopp i toaletten.. usch och fy... men jag fixade det iallafall. :P

Sen har det blivit tv-spels spelande me brossan me lite, måste ju vara lite snäll och spela lite me honom me. Speciellt me de nya spelen som han inte riktigt fått kläm på allt me.. Men snart kan han nog dem oxå.


Förresten så registrerade jag mig för skojs skull på ytterliggare en sida idag.. en dejting sida! Men mest för skojs skull.. (madde har tjatat på mig att jag borde gå in och kolla på dem iallafall, så tänkte att då kan jag ju registrera mig oxå..) haha.
Iallafall fick man göra ett personlighetsprofil för att hitta den "ideala partnern". Och resultatet var faktiskt skämmande likt hur jag är.. :)

Såhär blev det:

rationell - emotionell
Rationella människor tenderar att basera sina beslut på fakta, de är ofta lugna samt analyserar och argumenterar logiskt. För emotionella människor spelar känslor en stor roll - "ett beslut måste kännas rätt". De har en förmåga att känna stor empati för människor i deras omgivning.
Din personliga profil: emotionell person.
Du följer ofta din instinkt när du fattar beslut. Känslor spelar en större roll för dig än rationella överläggningar.

tradition - förnyelse
Personer som är innovativa gillar förändringar och variation. Personer med traditionella värderingar strävar däremot efter stabilitet och är skeptiskt inställda till förändringar.
Din personliga profil: måttlig, men du tenderar att vara mycket innovativ.
Du är öppen för förändringar, är sakligt/pragmatiskt inställd samt bra på att bedöma en situation. Du motsvarar på så sätt genomsnittet bland kvinnor och män.

inåtvänd - utåtriktad Utåtriktade människor riktar sin energi utåt mot omgivningen. Inåtvända människor riktar sin energi inåt genom att tänka och fundera mycket.
Din personliga profil: påtagligt inåtvänd.
Du är ganska inåtvänd. Du fokuserar på dina egna tankar och funderingar samt föredrar några få goda vänner framför flera ytliga bekanta.

egensinnig - anpassningsbar En person är anpassningsbar om han eller hon kan ändra sitt beteende efter de människor som befinner sig i omgivningen. Om en människa är mycket anpassningsbar har hon stor medkänsla och vill att andra ska trivas. En egensinnig person är däremot inte rädd för konflikter och följer sin inre röst.
Din personliga profil: måttlig, men du tenderar att vara mycket anpassningsbar.
Det är viktigt för dig vad andra människor tycker och tänker. Du anpassar dig efter andras förväntningar, trots att du vet att du inte kan göra alla nöjda. Du försöker att agera på ett balanserat sätt.

distans - närhet Behovet av närhet hänger samman med hur mycket en person påverkas känslomässigt av sin omgivning. Personer med stort behov av närhet påverkas mer av sin omgivning än distanserade personer.
Din personliga profil: måttlig, men du tenderar att vara i stort behov av distans.
Du tar oftast itu med känslomässiga situationer på ett lugnt och sansat sätt. Någon gång ibland kan du bli mycket känslomässigt påverkad av något som verkar komma från ingenstans.

iaktta - känna Personer som gärna iakttar, ser fakta och detaljer i sin omgivning på ett realistiskt sätt. En person som känner mer än den iakttar, litar däremot mer på sin intuition samt ser samband och möjligheter.
Din personliga profil: balanserad, men du tenderar att vara iakttagande.
Du föredrar information som kan bevisas och logiska förklaringar. Du undviker att spekulkera och litar helst på sunt förnuft.

analysera - integrera Personer som gillar att analysera vill att omgivningen ska vara strukturerad och förutsägbar, då har de allt under kontroll. Deras beteende domineras av den vänstra logiskt strukturerande hjärnhalvan. Integrerande personer ser till helheten, är öppna inför nya utmaningar och föredrar en flexibel omgivning som erbjuder oväntade möjligheter. Deras beteende domineras av den kreativa högra hjärnhalvan.
Din personliga profil: balanserad, men du tenderar att analysera och strukturera.
Du behöver klara riktlinjer för att känna dig säker. Klara strukturer är mycket viktiga för dig och du använder dig av dessa för att komma till rätta i en värld som ständigt förändrar sig.

Ja, vad kan man säga.. Sån är jag =D
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0