14 kvar!!

Som vanligt så hamnar jag väldigt lätt här när jag egentligen borde plugga.. Men just nu behöver jag ett lite avbrott från pluggandet, så då passar det ju bra att skriva lite här istället! :)
För att uppdatera om mitt tentaplugg så går det bra. Har bara 14 övningsuppgifter kvar att göra, sen är jag klar med alla 100! Skönt! Är ju bara två dar kvar att plugga till tentan om man bortser från denna dagen, så är skönt om jag blir klar med övningsuppgifterna idag, så att man kan fokusera på att bara repetera sen, och göra övningstentan! =)

Ska bli så skönt på fredag eftermiddag efter två när de fem timmarna för att skriva tentan är avklarade och jag bara kan slappna av en hel helg o ända fram till onsdag innan nästa delkurs drar igång! Härligt! Att dessutom få tillbringa min lediga helg i Kalmar ska bli underbart! Saknar er mina vänner!! Och blir ju ännu roligare om jag dessutom kan hoppas på att jag får me en vän på besök till kalmar me, då blir ju helgen ännu bättre! :P

Nehe, nu får det vara slut på min lilla rast. Tror allt att mina panodil har hjälpt nu me, för min huvudvärk börjar försvinna lite nu. :) Har värsta sjukdagen idag, har huvudvärk och dessutom mensvärk... som jag inte brukar ha allt för ofta precis ,och verkligen inte så ont som jag har idag. Det var ju flera år sen jag hade de problemen! Konstigt!  Men finns ju som vi konstaterat under våra uppsats och rapportsskrivande alltid anledningar till de me!
Mina fingrar värker lite till och från oxå, men det är inte så ovanligt när det är denna tiden på året. Brukar vara då mina fingrar och händer gör mest ont... =( Beror antagligen på att det är denna tiden på året som temperaturen är mest varierande mellan minusgrader och plusgrader! Jobbigt är det iallafall! Men, men är väl bara att ta och försöka låta bli att tänka på de!

Åter till pluggandet nu! Ekvationer är ju sååå kul.. INTE!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0