ångest...... :(

Det är intressant vad pluggandet kan vända helt plötsligt. Gick jättebra med pluggandet fram tills pappa o sen mamma kom hem och därefter emil. Sen blev det en jäkla massa liv i huset och plöstligt försvann all koncentration jag mäjligtvis har haft. Så istället blev det massa irritation på allt möjligt och det gjorde ju inte det hela bättre. Så flyttade drastiskt från att sitta i köket istället in och satte mig i sängen. Fast gick inte så mycket bättre där... Istället kom tentaångesten, som jag bara väntat på, över mig. Så nu sitter hag här och lyssnar på taizémusik och försöker lugna ner kroppen så mycket så att jag kan få lite ro att sätta mig och läsa artiklarna istället. Har fyra uppgifter kvar att göra på övningsuppgifterna. Men de får nog göras senare ikväll när resten av familjen gått och lagt sig och jag kan fokusera på just dem. Usch, vad tradigt det blev att plugga nu!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0