barmhärtige samariten??

.. nja, kanske inte riktigt! Men nästan. Kan nästan påstå att jag varit de idag...
 
För tack vare mig, så har Zarah fått jobb, ja om hon nu tackar ja, men det tror jag hon kommer att göra. =) Det känns ju bra att jag fixar jobb till andra när det egentligen är jag själv som behöver jobb.. :S Fast är ju inte riktigt den branschen jag söker jobb inom nu längre. Så varför inte kunna hjälpa en vän istället! Och dessutom hjälpa min "chef" att hitta en ny tjej som kan jobba på vandrarhemmet nu i vår och i sommar och säkert i höst me, alltså med andra ord en som tar över det Ida gjorde förra året! Med tanke på att han ringde mig tidigare i veckan och frågade om jag kan jobba under våren, så är det ju bra att han har hittat nån nu!

Dessutom kommer jag få jobba lite under våren me, speciellt i påsk. Blir jag som kommer att lära upp zarah med allt hon ska göra, så de e ju kul! Härligt att få lite extra pengar me! Det behövs! =)

Pluggandet i eftermiddag gick bra. Men det är jäkligt segt att sitta med 100 övningsuppgifter. Gjorde 15 st idag och det tog väl en sådär 2 timmar, sen ringde telefonen så då fastnade jag där istället. Men kan eventuellt tänkas bli lite plugg senare ikväll. sen får jag se om jag hinner nåt imorn. Ska ju ha gäster här hemma, eftersom pappa fyllde år för inte så länge sen, så då lär jag inte hinna med att sätta mig och plugga samtidigt.



       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0