bästa förslaget på länge...

Gahh.. varför funkar inte Sj:s hemsida nu då.. Skulle in och kolla tågtider till kalmar på fredag och eventuellt boka oxå ligger sidan ner för tillfället! Irriterande. Har iallafall nu kommit fram till hur jag ska göra på fredag. Har varot massa dividerande hit och dit om jag ska ta med allt till skolan och sen åka direkt eller om jag ska åka hem efter tentan och sen ta bussen eller ett tåg vid sådär halv sex, sex till kalmar. Men då är jag ju inte uppe förrän vid nio.. lite sent. Men nu när vi satt och åt lunch kom jag på det ultimata! Om mamma tar bussen till jobbet på fredag kan jag ta bilen in till skolan och tentan och ha med allt jag ska ha med till kalmar me. Och sen efter tentan vid två, så kan jag köra in till stan och sätta bilen vid mammas jobb och lämna nycklarna till henne, och sen ta tåget vid sådär tjugo över tre från kristianstad. =) Då slipper jag en timmes bussresa från skolan o hem och sen tillbaka till stan igen senare på eftermiddan. Och dessutom kan jag vara i kalmar vid sextiden istället! Jättebra planerat av mig tycker jag! Att dessutom mitt busskort går ut imorgon gör att det blir bara krångligt och dyrt för mig att ta bussen in till skolan på fredag. Så bättre förslag och enklare kan det ju inte bli. Men nu ska bara tågbiljetten bokas me.. om nu Sj:s hemsida vill funka!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0