bästa presenten, haha!

Jisses vilken seg dag det varit idag. Från dess att jag satt mig på bussen in till stan o skolan så har jag varit sjukt trött och seg. Att det dessutom varit mulet o små regnigt ute hela dan har ju inte gjort det hela mycket bättre. Var dessutom en riktigt seg föreläsning idag. Första 45 minuterna så skrev jag nog sammanlagt max tio ord och markerade lite här och var i föreläsningsanteckningarna. Läraren pratade om sveriges tillväxt från 1870-1980 och det kändes lite onödigt att skriva ner om. Är ändå inget som kommer på tentan precis! När det sedan var dags för rast så var det rätt så skönt att kunna släppa fokuset lite. Resten av föreläsningen sen hade vi detso mer att skriva. Och än en gång blev det genomgång av olika modeller och ekvationer för att räkna ut det ena och det andra. Denna gången handlade det om hur man räknar på arbetslöshet i olika former... Var ganska så intressant men var alldeles för trött för att skriva och lyssna mer än nödvändigt!

Efter skolan blev det några rundor på stan. Letade jeans och present till pappa, och även efter färgglada hotpants/shorts till fredag. Några jeans hittade jag inte, eller hittade några men självklart var just min storlek slut. Så får fortsätta den jakten någon annan dag! Och några hotpants/shorts i nån färgglad färg hittade jag inte heller. Men kom på att brossan har nog några gamla som ligger och skräpar som jag kan låna istället.. :P
Present till pappa blev det köpt iallafall! Blev just det han har sagt att han behöver, en tumstock, orkade inte anstränga mig mycket mer för att komma på vad jag skulle köpa. Så då får det bli det lättaste! =) Billigt och bra me. Bara 30 kr var för mig o brossan.

Väl hemma vid halv fyra möttes jag av pappa o brossan. Som ägnat halva dagen på tandvårshuset och sjukhuset.. Brossan hade fått två olika pencilliner som han ska gå på nu i tio dar, och även tagit några röntgen bilder me för att konstatera vad det är som gjort att han fått inflammation igen. Så nu vet de varför emil fått inflammation i munnen igen, var typ att nån ficka hade bildats i munnen sen de opererade bort visdomständerna. :S Hmm, låter ju mindre bra.. Men blir antagligen att han får göra en operation till om det blir ännu en inflammation efter att denna gått ner, så att de får bort "fickan". Kan ju säga att jag är glad att jag sluppit undan att opereras i munnen... =) Det är brossans grej mer. Han bör ju fått in vanan nu efter alla operationer som han har varit med om.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0