blåst...

Nästan storm ute igen... det är lite granna jobbigt. När jag skulle cykla hem från bussen idag, så kändes det som att man inte kom nån vart.. tog ju mer än två minuter att cykla hem om man säger så... hade nästan gått snabbare att gå.. (men bara nästan!)
Är ju kul att kolla på trean o femman ikväll me.. bara massa störningar hela tiden typ.. lite irriterande faktiskt! Men nu ska jag faktiskt snart ta o gå o lägga mig.. Har varit trött större delen av dan så tror att jag behöver sova åtta timmar i natt, o inte sex eller sju timmar som de blivit de senaste nätterna. Annars lär inte föreläsningen imorgon vara så lätt att sitta o lyssna på. Trötthet o föreläsning är inte en allt för bra kombination!

Ikväll har jag haft engagemang o tid för att leta sommarjobb.. Så nu har jag sökt ännu ett semestervikariat o ska söka några sommarjobb till.. Satsar på att söka så många som möjligt, för ju fler man söker, desto större chans är det att få ett jobb.. =) Dock kan det bli att jag får pendla sådär en nio-tio mil, men det får jag ta. Hellre ett jobb att pendla till än inget alls!

Nä, nu är det sängen som väntar!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0