bokrean

Om lite mindre än en halvtimme ska jag bege mig mot stationen.. Men fram tills dess har jag ingen aning om vad jag ska göra, har packa allt jag ska ha med mig hem igen.. Väskan blev lika full nu igen.. dock lite lättare kan jag tro. För istället för tre pärmar så har jag nu lite mer kläder med mig hem, än som jag hade med mig hit upp..

Bokrean har startat idag me, och skulle gärna besöka den idag.. men är inte riktigt bra att göra det när man har en ryggsäck o en rullväska med sig.. Då känner man bara sig ivägen. Så därför får det bli bokrea shoppande imorgon efter skolan. Har ju ändå väntetid som vanligt inne i stan, så då kan jag passa på att shoppa på bokrean.. Ska köpa en massa böcker.. (om jag nu hittar några) Måste fylla upp mitt förråd för bokläsning till sommaren.. Är ju då jag läser som mest böcker.. Och när jag ska åka till taizé i april. På en sammanlagd bussresa på 42 timmar så är det bra att ha lite tidsfördriv, dvs böcker!! =) Det enda kruxet är att det börjar bli fyllt i min bokhylla snart av alla böcker.. får nog snart offra ännu en hylla till böcker.. =)

Nehe, nu ska jag ta en sista koll och sedan packa ihop det sista innan jag ska bege mig till tåget. =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0