eftermiddagsföreläsning.. :(

Snart dags för att åka till skolan och ha sista föreläsning för denna veckan. Har velat fram och tillbaka vilken buss jag ska ta till stan och sen vidare ut till högskolan. Är nämligen framtidsdagen me företagsmässa på skolan så tänkte gå lite på den innan föreläsningen. Men frågan är ju hur lång tid jag behöver för att gå runt på den, en halvtimme eller mer?? men eftersom jag inte känner för att vara på skolan en o en halvtimme innan vi börjar föreläsningen så får det bli att jag tar 11:15 bussen in till stan och sen så går jag antingen lite på stan och sen går ut till högskolan eller så går jag 40 min på stan och sen tar bussen ut till högskolan. Men det bestämmer jag mig för när jag väl är inne i stan. =)

Pappa fyller 58 år idag me, så blir lite firande här hemma sen ikväll. Är nog första gången på 2,5 år som jag är hemma när nån i familjen fyller år. Bra statistik det här! Haha!

Nu kom posten så nu ska jag ut och hämta den och sen ska jag snart cykla bort till bussen! Usch, är inte hemma igen förrän vid fem ikväll..!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0