ekvationsuppgifter... :(

Usch, fy, blä för ekvationsuppgifter som är sådär utdragna och sega att det tar en timme att bara komma igenom en uppgift! Tyckte det gick bra innan me plugget, från tolvtiden till fyra hann jag med och göra 30 uppgifter.. så då var 50 av 100 övningsuppgifter gjorda! Sen när jag väl kom in på tillväxtavsnittet, så gick det inte lika snabbt framåt. Har gjort en uppgift sen dess.. :( och då har jag ändå suttit med den nonstop, ja, så gott som iallafall.. det är sjukt svårt att veta vad man ska göra i varje steg och sen när man väl kollar på svaret (som jag undviker att kolla på innan jag kommit igenom den delen av uppgiften) så blir man helt förvirrad.. Hmm... Ska nog be han gå igenom solowmodellen en gång till imorgon när vi har repetion och genomgång av det som vi ska ha på tentan.. Annars kommer jag aldrig klara den uppgiften på tentan! och det lär ju ändå utgöra en hel del poäng... :S

Ahh... Nej, får nog bli en liten pus nu på nån timma innan jag sätter mig med nästa uppgift som är vidare utveckling på uppgiften innan... är inte alls motiverad för att plugga nu längre. Det blev helt plötsligt så tråkigt värre!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0