en ledig måndag!

Min o maddes filmkväll igår blev som vanligt, mycket lyckad! Är lite sött o härligt att hon är nykär för tillfället dessutom! =) Fick oss en hel del skratt under kvällen.. Skoj, skoj!

Idag har det än så länge blivit mycket slappt, ska ta fram dammsugaren och städa av lite här strax. Det är intressant vad smutsigt o dammigt det kan bli av att knappt vara i lägenheten.. Så tänkte att det är bäst att städa över allt. Så att det är fint tills jag flyttar upp igen efter påsk. Ska nog passa på att byta gardiner me.. eller så väntar jag tills jag flyttar upp igen och har tid att putsa över fönstrena me. De börjar bli lite skitiga av regnvatten o så igen.

Nej, fram me dammsiugaren nu kanske. Sen kommer emelie upp en runda. Ska sälja ännu en bok "controllerhandboken" i Fek 61-90 till henne.. har ändå ingen nytta av den boken, inte nu iallafall, så då kan jag lika gärna sälja den till henne som att ha den liggande i bokhyllan o bara ta plats. =)

Ikväll är det visst inplanerat ett KS-möte, såg jag innan.. Lite konstigt att det är en måndag. Brukar i vanliga fall vara en torsdag. Men kan iofs att det är lite baktanke bakom det, kan tro att det är lagt där för att jag ska kunna vara me.. fast det är bara en gissning som är helt tagen från ingenstans! Haha! I vilket fall så blir det ju ingen revisorskoll av ekonomin hemma hos mig ikväll.. Dock ska jag ta med allt till scouterna, för kan ju tänkas att de kommer dit, och så kan jag lika gärna passa på att ha med det. =)

Dammsugning var det nu ja!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0