en "sådär" dag

Idag är en sådan där sådär dag.. ja, det är en ganska så bra benämning. Hade lite lätt ont i huvudet imorse, men den försvann strax efter att vår föreläsning börjat. Skönt! :) Dock så luktade det fortfarande starkt av målarfärg i vår sal, men denna gången blev det inget salsbyte, utan vi fick stå ut me den jobbiga luften. Som tur var märkte man inte av doften allt för mycket efter att man varit i salen några minuter. Istället försvann koncentrationen efter en halvtimme.. Men om det var på grund av den starka doften eller att vi alla var trötta, det kan man bara sia om.
Hade rätt kul på föreläsningen iallafall.. Madde satt o skrev våra namn på hjärtklisterlappar som sedan hamnade på varderas plats, och josefin o jag satt o prasslade me en delight godispåse.. Att joakim dessutom hade med sig en gunghäst (eller gungälg var de) för att visa hur konjunktursvängningarnas impulser påverkas gjorde föreläsningen ännu mer rolig!

Efter skolan blev det en runda på bokrean där det blev fem böcker inköpta! =) När jag köpt mina böcker var jag tokhungrig och kände att min energi var totalt borta, så då blev det till bussen för att åka hem och laga mat. Men än är jag inte helt återställd efter mitt energibortfall, så därför har de senaste två timmarna spenderats vid köksbordet läsandes ett antal Se&Hör tidningar som farmor lämnade till mig när de var här i helgen. =) Det ska jag nog återgå till att göra nu me. Borde egentligen engagera mig i att söka några till sommarjobb, men för tillfället står det ganska så i fråga om var jag ska söka.. ? Så det blir ett senare tidsfördriv!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0