Fredag och helg!

Idag har det inte gjorts så mycket för min del. Sov till tio, sen tyckte jag det var bäst att gå upp så att jag skulle kunna få nåt vettigt gjort denna dag. Fast så mycket vettigt har det inte blivit. Åt frukost o läste tidningen till elva sen satte jag med scoutekonomin och försöka få klart den.. Hmm, nu är bokslutsdispositionerna gjorda, så bara en sak kvar nu. Att fördela det balanserade kapitalet (vad det nu är) och bokföra årets resultat. Sen ska jag nog vara redo för att slutföra 2007. =) Skapade nytt år me, så nu har jag betalt alla räkningar för 2008 som vi fått än så länge me.

Skulle pluggat lite me, men har inte blivit det så mycket. Motivationen har varit långt borta för det idag. Så satsar på att plugga på söndag istället.. Är ju bara två veckor till tenta idag så måste verkligen börja plugga till den nu!

Har packat min ryggsäck till trashockeyn i höör i eftermiddag me. Var länge sen jag hade så liten packning när jag varit iväg me scouterna. Men det är skönt, var till och med tvungen att ta bort sidfacken för att väskan inte ska se helt konstig ut. Aldrig hänt förr!

Har löst mitt problem med vår lagklädsel för trashockeyn. Hittade ett par färgglada badshorts i garderoben som jag helt och hållet glömt bort att jag hade, så de är ju mycket passande till kvällen! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0