gahh...

Är femte dan på en vecka som jag har ont i huvudet.. Sjukt jobbigt! Börjar bli lite irriterande att få det varje dag och är lite orolig för vad det kan bero på me. Visst att jag är mer än van vid att ha huvudvärk. Men antingen brukar den försvinna av sig själv när jag får i mig koffein eller så brukar den gå över i migrän och sen gå över. Men nu är den endast återkommande och är bara allmänt jobbig och ha. Usch! Fast kom på att det faktiskt kan bero på att jag knappt druckit nåt kaffe de senaste dagarna, Speciellt i jämförelse me hur mycket jag kaffe jag fått i mig de senaste veckorna...Hmm, ska nog göra mig en kopp kaffe nu bara för det!

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0