givande plugg?!

Igår kväll var jag faktiskt duktigt och satt och pluggade hela kvällen från tio till ett, alltså efter att jag hade kommit hem från scouterna. Blev klar me de sista övningsuppgifterna, skönt, snönt! Och lärde mig dessutom en hel del nytt om tillväxt som jag totalt missat på föreläsningen. Fast kan ju vara att det kom på den föreläsningen där jag inte var med sista timmen.. (?!) Ajja, givande var det iallafall.. eller kändes som det just då iallafall.. vet ju inte riktigt om jag kommer ihåg allt nu.. :S

Scoutmötet var för övrigt mycket skoj, gjorde krabbelurer på stormkök! Och dessutom inne i seniorrummet. Lite galet och det luktade härligt mycket stekos ett tag me.. Men gott blev det iallafall! =)

Idag har jag än så länge läst igenom två artiklar en om tillväxten i afrika och den andra med diskussion om arbetslöshetsersättningen. har till och med gjort överstyrkningar i dem, ovanligt för att vara mig. Men konstaterad att det är det mest effektiva när man ska snabbläsa igenom artiklarna och komma ihåg det viktigaste. Mycket givande upptäckt! =)

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och sen blir det en runda ut o gå för att få ny energi, sen blir det plugg igen.
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0