hopplöst!

Alltså jag är hopplös. Ja, du läste rätt! Jag är hopplös på att ta tag i och avsluta den förbaskade ekonomin så att jag kan börja på ett nytt bokföringsår. Varför har jag då inte avslutat det förra året?? Jo, därför jag är osäker på om jag gjort allt rätt och fått med allt som ska vara med + att jag glömt bort allt som måste göras innan det förra bokföringsåret avslutas och ett nytt kan skapas.. Fast nu måste jag verkligen avsluta det hela och börja ett nytt. Hade några fakturor som skulle vara betalda i torsdags, nån som skulle vara betald i fredags och nån idag och ingen är ens under bearbetning av banken än just på grund av att jag inte har avslutat det förra året och därför inte kan lägga in de som gäller detta året än... Usch, Det är verkligen inte bra att skjuta på saker, blir bara så mycket att göra i slutet istället! Jobbigt värre!

Men nu ska jag försöka mig på att avsluta 2007 års bokföring.. Sen får jag hoppas det blir rätt me! :)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0