jiingifilmen o bad

Min tågresa o bussresa hem idag gick galant. Inte en enda försening på vägen. Skönt! =) Väl hemma igen så blev det lite att äta och sen en timme framför tv:n för att kolla på jiingifilmerna, som kom med minnespaketer.. Kul att se den, och ännu roligare att jag kommit med på extranaterialsfilmen hela tre gånger. =) Lite synd dock att inte celebratelåten inte va med. Hade velat se vår dans där... helt klart den bästa dansen under lägret! Men med tanke på klippningen av filmen över huvudtaget är ganska så dålig o har en del onödiga bitar med, som inte var så bra, så var det inte så mycket att förvänta sig. Lite dåligt me att det är inte ett enda klipp från stjärnkvällarna. Hallå! De utgjorde ändå en hel del av lägret. Hade varit roligare att ha nåt me från det än en film från "the compass". Så lite missnöjd är även jag me minnespaketet. :S

Vid sextiden ikväll var det dags för mig att vara i stan igen.. eller ja med tanke på att jag körde hemifrån först vid kvart/ tio i sex så var jag inte inne på badhuset förrän vid tio över sex. Men en tio minuter hit eller dit gör inte så mycket när det handlar om seniorer. =) Därefter var det badmöte me Y-O. Riktigt skönt o kul att bada. Har inte varit o badat på tivolibadet sen nån gång på gymnasiet. Så det var ju på tiden me ett besök där igen!  =)

Nu sitter jag här o börjar få lätt panik på min huvudvärk. Den kommer o går ganska så mycket just nu o har gjort större delen av dan. Lite skrämmande vad det kan bero på. Ett tag idag trodde jag nästan att jag skulle få migrän me.. Men istället så är den bara allmänt jobbig istället.. och några huvudvärkstabletter har inte hjälp än så länge heller.. Usch, vill bli av med denna huvudvärken nu.. =(
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0