jobbsökande..

Så nu har jag sökt två sommarjobb... Skickade in ansökan till IKEA kalmar igår.. Hade ju redan lagt in mig i databasen så var bara att uppdatera lite så att jag även är sökande av sommarjobbstjänsterna. =) Sedan ikväll har jag suttit och skrivit mitt personliga brev till kristianstads sparbank, så efter några genomläsningar i det av både mig  pappa kunde jag skicka iväg en ansökan om semestervikarie på Kristianstads sparbank me.. Så två sommarjobb sökta nu.. Känns ju bra.. Men nu har jag inte tid me detta längre. Måste slänga en titt på makroekonomin nu igen, innan plugget för denna dagen får räcka. Har ju inte blivit så jätte mycket gjort, men kan faktiskt konstatera att jag börjar få kläm på Solowmodellen nu.. Så det är ju alltid nåt! =)
       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: maggie

hej gumman, vad duktig du är! känns roligt att det går bra för dig i skolan! lycka till med tentan nu så syns vi i helgen! puss puss, saknar dig

2008-02-18 @ 23:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0