läsande

Sitter, eller nja snarare ligger i sängen för tillfället och läser ett kompendium om tillväxt skrivet av vår lärare i nationalekonomi. Det är riktigt segt att läsa, massa bokstäver som bildar olika formler som man ska kunna utantill på tentan nästa fredag. Att dessutom texten innehåller en hel del stavfel gör det inte mycket lättare att läsa. Fast dessa stavfel ursäktade han sig för i förordet då det är första upplagan av kompendiet, så de får man helt enkelt acceptera. =) Dock är det fortfarande ganska så segt att läsa. Men men, så är det.

Idag när klockan gick igång och det var dags att gå upp, var jag otroligt trött, vilket gjorde att jag snoozade klockan i en halvtimme innan jag var tvungen att gå upp.. Det är inte ofta det händer, men när det väl gör det kan man bara konstatera att jag är trööööttttt... Men det var bara att ta tag i dagen och vid tio över nio bege sig till bussen för att åka till skolan. Väl på föreläsningen sådär 45 min in i den kom tröttheten över mig igen, så på rasten blev det dags för andra koppen kaffe sen jag kom till skolan. Kaffe e bra! =) Sedan var resten av föreläsningen desto lättare att hänga med i. Var ett mycket intressant ämne som han kom in på då me. Pengar och penningmarknadens utveckling.. Sjukt intressant faktiskt! =) Till och med historian är intressant.. jag som aldrig har varit så intresserad av historia tycker till och med det är roligt! :P

Nu ska jag återgå till att läsa i mina papper i nån timme, sedan blir det nog lite tv-tittande efter det. Ska plugga hela dan imorgon så behöver lite annat för mig i några timmar! =)

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0