lördagkväll o söndag

Igår kväll blev det ingen fest o utgång, men väl en vinkväll me maggie o roger me melodifestivalen, kortspel och en kväll att bara umgås! Var riktigt trevligt och minst lika givande som en utgång skulle vara. Speciellt me tanke på att ingen av oss var så mycket för att gå ut. Melodifestivalen var ju lätt överraskande.. eller ja, beror på hur man ser det. Vi hade ju gärna sett att Patrik Isaksson gick vidare, men BWO och Frida var ju oxå bra!

Idag blir det antagligen en promenix me maggie i eftermiddag och sen blir det mat och film me madde ikväll (som vanligt). Våra söndagskvällar är viktiga och obligatoriska! :P

Har nyss bäddat nytt i sängen me. Härligt! Nya sängkläder att sova i ikväll, finns det nåt skönare... Bara för det kom jag på att jag ska nog ta o tvätta mina sovsäckar i veckan. De har ju bara vädrats den sista gångerna, men kan nog behöva var sin tvätt me. Skulle nog inte skada.. :S Så det ska jag nog fixa med på onsdag när jag är hemma igen. :)

Nu ska jag spendera lite tid me att försöka reda ut det sista me scoutekonomin... hoppas jag får någorlunda vetskap om vad jag ska göra nu, så att jag har den klar sen!
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0