lugn o ro...

Segstartad?! Jupps, det kan man påstå. Vaknade vid halv nio idag och tänkte att det är ju lika bra att gå upp så att man kommer igång me pluggandet vid tio tiden typ. Men nu är klockan snart elva och det enda jag gjort än så länge är att jag spritt ut alla papper och böcker på köksbordet och nu bara ligger de där och väntar på att jag ska börja med mina övningsuppgifter igen. Måste verkligen bli klar med dem idag, så att jag kan börja läsa artiklar och repetera begreppen och formlerna ordentligen...

Blir snart lugn och ro i huset me, brossan ska iväg med sin ledsagare hela dan idag och pappa ska iväg och jobba. Skönt! Det behövs nog me, så att jag kan plugga non-stop utan att bli störd av massa andra ljud. =)

image359
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0