melodifestivalen..

Denna dagen har varit trevlig, men mycket snack om allt och inget. Har mer än en gång pratat om min framtid.. som är ungefär som ett tomt vitt papper efter den 4:e juni.. Iallafall just nu. Har ingen aning om vad jag ska göra efter de än så länge... Och varje gång som nån tar upp det blir man helt förvirrad. Vad vill jag göra?? Jobba, Plugga, Resa?????? Hmm, ingen aning. Men jag säger som jag sagt innan det blir helt enkelt slumpen som avgör vad det blir. =)

Ikväll har det setts på melodifestivalen delfinal 2. Var ju iallafall rätt som gick vidare. Hade fått lite panik/skrattattack om låt nr 7: kebabpizza nånting.. hade gått vidare. Snacka om favorit i repris från the compass på lägret i somras... nästan iallafall... Eller ja favorit var det ju inte, snarare katastrofalt o hemskt värre... Men som tur var så kom de "bara" femma. Katastrof bara det ju! De skulle ju snarare kommit sist!
Sanna var bra iallafall.. vaddå att man håller på sina "lokala kändisar".. =) Och var ju lite skrattretande att carola o andreas inte kom direkt till final utan först måste tävla i andra chansen. Känns som att det är lite förlust för carola bara det. :)

       ♥ Anna


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Andra generationen och The Nicole tyckte jag inte om! Jag hade räknat med att Carola & Andreas skulle gå direkt till finalen i Stockholm. Tur att de kom till andra chansen iallafall. Då finns det fortfarande hopp!

2008-02-16 @ 22:30:34
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0