Möte o annat..

KS-mötet idag var ju givande... eller inte. Fyra pers från börja o sen kom en till.. Fem pers = besluträttstagande. =) Men kunde ju varit bättre uppslutning.. fast de e som vanligt. Har nog aldrig varit på ett KS-möte i tallhagen som haft fler än 7 pers närvarande... Snacka om kasst engagemang!

Konstaterades iallafall att jag får nog åka upp en runda hit till kalmar igen om två veckor.. Men det får scouterna betala! Min enda oplanerade o lediga helg i Mars är inte ledig längre.. Måste nämligen få revisorerna att kolla igenom och godkänna ekonomin innan kårstämman som är helgen efter. Vilken jag inte heller kan vara med på. Är redan dubbelbokad den helgen, så en sak till 20 mil iväg går inte in i min kalender! Det är fullkomligt omöjligt! =)

Nu ska jag faktiskt ta o sova. Blir uppstigning vid åtta , så att jag hinner me att fixa allt innan jag ska gå till tåget vid halv elva för att åka mot skåne 11:08. Sedan är det tre timmars tågresande o tjugo minuters bussåkande innan jag är hemma i Åhus. Vet definitivt vad jag ska göra när jag kommer hem. Kolla på Jiingiiminnespaketet!! HAr ju dessutom hört att jag visst är med på närbild. Så måste kolla upp det! :P

       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0