ny mobil..

I natt blev det inte mycket sömn. Hade ont i magen av nån konstig anledning som jag inte vet vad det beror på. Men jag gissar på att det är oron/stessen som börjar komma. Har ju tenta snart så det är mest logiskt att det är det.

Men trots den lilla sömnen så var det till att ta sig upp vid åtta för att åka till skolan vid nio. Sista föreläsningen med ny fakta idag.. Sen sista timmen "knöt" läraren ihop alla förelsäningar med en snabb repetition. Kul att han lyckades få in tolv föreläsningar på en kvarts snabbgenomgång. Men på måndag har vi en mer djupare repetitionsföreläsning. Det kan nog vara bra det me. =) Är många formler som ska kunnas och förstås till tentan!
När vi slutade vid tjugo i ett så hade bussen till stan nyss gått, så därför bestämde jag mig för att ta och gå in till stan istället. Kändes lite onödigt att vänta en halvtimme på bussen när det tar ca 20 min att gå in till stan istället. Speciellt när det var så fint väder som det var!

Väl inne i stan så blev det en runda in till telenor och förlänga mitt abonnemang och fixa ny mobil. Så nu har jag en ny fin mobil!! =) Och som dessutom är bättre än min gamla. Wiie!

image358
Slutligen så måste jag ju eftersom det är alla hjärtans dag idag hoppas att ni har en härlig dag! Med nära och kära! =)
       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0