oeffektiv tisdag

Blev inte mycket pluggat i eftermiddags heller. Tränade ett pass yoga och sedan var det dags för lunch. Därefter hann jag inte med mycket mer innan pappa kom hem från jobbet o sedan mamma o brossan me, och då var det omöjligt att komma igvång och plugga. Så detta blev helt enkelt en dum mellandag istället. Usch, vad dåligt samvete jag kommer ha sen när väl tentastressen kommit över en. Men, men den kommer jag nog få i vilket fall. Känns som att det är en sån tenta som kan ge det iallafall!

Ikväll blev det en runda in till stan me pappa för att åka till cheapy och köpa golv och lister.  Mamma o pappas sovrum ska nämligen få en lätt renovering nästa vecka, däribland nytt golv!

Väl hemma igen blev det mat och sedan iväg till scouterna. Planering av NattaTjoFräs på schemat detta mötet me. Det går framåt! Synd att jag kommer missa NTF detta året me. :( Det var ju tänkt att jag skulle vara med fram tills i söndags då jag fick veta att vi ska ha klassåterträff me gymnasieklassen den helgen. Jobbigt val! Men då missar jag hellre NTF än klassåterträffen. Den kan man ju inte missa!

Dock blev det ikväll bestämt att jag ska med på Regträffen. De ska bli riktigt kul faktiskt! Var några år sen jag var på den senast!

Men nu är det dags att sova. Har föreläsning imorgon igen och sedan ska jag gå på stan och leta jeans och kanske köpa en ny väska. Hittade en jättefin väska på H&M som kom in i måndags typ. Och den är verkligen just vad jag letat efter, perfa till skolan o så. =) Ska även in på telenor och kolla in en ny mobil. Min börjar strula lite lätt nu, batteriet börjar bli dåligt och är trött på att ha rundgång i mobilen lite då o då. Så en ny mobil hade ju inte varit helt fel. =)





       ♥ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0